بايد نادان باشم که حالا ليست مازاد را بدهم
 
اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال
چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 21:30 ::  نويسنده : hamid

فارس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من بايد نادان باشم که در اين شرايط ليست مازاد را بدهم.
يحيي گل‌محمدي در خصوص بازي مقابل مس گفت: مطمئن باشيد ما بازي مقابل مس کرمان را مانند ساير بازي‌هايمان جدي و محکم مي‌گيريم چون معتقدم جايگاه پرسپوليس در ليگ برتر براي من و باشگاه مهم است.
وي افزود: ما مي‌خواهيم با يک جايگاه خوب ليگ برتر را به آخر برسانيم. پس حق نداريم مقابل مس کار را با قدرت دنبال نکنيم. به بازيکنانم گفتم که بازي با مس را بايد با تمام انرژي و محکم به ميدان بروند. باز هم مي‌گويم اصلاً حق نداريم که مس را دست کم بگيريم. بايد ليگ را با خاطره خوب تمام کنيم و وارد سال 1392 شويم قطعاً ما در بازي مقابل مس براي برد به ميدان خواهيم رفت.
گل‌محمدي در خصوص اعلام اخباري مبني بر ليست مازاد و صحبت‌هاي برخي بازيکنان تيم‌هاي ديگر درباره پيوستنشان به پرسپوليس نيز گفت: باور کنيد همه اين صحبت‌ها شايعه‌اي بيش نيست. من بايد مربي بي‌تجربه و ببخشيد ناداني باشم که در اين مقطع زماني که بسيار براي پرسپوليس حساس و حياتي است ليست مازاد را اعلام کنم و يا با بازيکنان ديگر حرف بزنم.
وي افزود: حتي تا امروز با دستيارانم در خصوص ليست مازاد و بازيکنان جديد يک کلام حرف نزدم چه برسد به رويانيان گفته باشم. اصلاً‌ خيال همه را راحت کنم، ليست مازادي وجود ندارد که وقت خودمان را بگيريم و درباره‌اش حرف بزنيم. من با همين بچه‌ها کار مي‌کنم و رو به جلو مي‌روم.
گل‌محمدي ادامه داد: اين بچه‌ها بازيکناني هستند که 14 بازي باعث شدند تا پرسپوليس بازنده نباشد و ثابت کردند که حرف هاي زيادي براي گفتن دارند پس هيچ دليلي ندارد که الان بخواهم ليست بازيکنان جديد بدهم و مازادي‌ها را مشخص کنم و مطمئن باشيد همه اينها شايعه اي بيش نيست.
گل‌محمدي خاطرنشان کرد: براي من جاي سؤال است که چرا فقط اين صحبت‌ها براي پرسپوليس انجام مي‌شود، مگر پرسپوليس ششم نيست و 5 تيم بالاسر اين تيم براي قهرماني نمي‌جنگند، حتي شرايط آن تيم‌ها بهتر از پرسپوليس است، پس چرا فقط درباره ما اينقدر صحبت مي‌شود؟ مطمئن باشيد همه اينها را تکذيب مي‌کنم و به دنبال اين نيستم تا خودم را با توجه به صحبت‌ها تبرئه کنم.
وي در خصوص برگزاري بازي با داماش در تاريخ 16 فروردين گفت: قبل از اين بازي يک ديدار با پيکان داريم که قطعاً سعي خواهيم کرد بچه‌ها را در شرايط مسابقه نگه داريم. مطمئن باشيد تذکرات لازم را به بازيکنان مي‌دهيم تا دچار مشکلات نشويم. نگران اين موضوع نيستم چون بازيکنان من هم شرايط را درک مي‌کنند و همه دوست دارند که انشالله سال آينده يک جام خوشرنگ براي پرسپوليس به ارمغان بياوريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 1010
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1